2012-04-10

Savaitė: sudėliok! (09 užduotis)


 09 Užduotis, naudojant SMART Notebook programą (dažniausiai dirbant su interaktyvia lenta): 1 savaitė.




09 Užduotis skirta tyrinėti savaitės ir paros santykį: kiek ir kokių parų / dienų sudaro 1 savaitę.

Siūloma sudėlioti 1 savaitę iš detalių po 1 parą / dieną:
  • Bėgos skaidrėje siūloma aptarti, kas yra savaitė, kiek parų ją sudaro, kokios tai dienos (pirmadienis, antradienis, t.t., darbo dienos, savaitgalis), kuri savaitės diena - pirma, kokia savaitės diena eina po sekmadienio ir pan.; šone pateiktus dienų (parų) paveiksliukus galima nutempti į tinkamą vietą (pavyzdžiui, pirmadienio paveikslėlį - į pirmos darbo dienos vietą);
  • Tekšt Plekšt skaidrėje siūloma prisiminti savaitės dienų eiliškumą: šone viena ant kitos pateikiamos maišyto eiliškumo savaitės dienos (paveiksliukai), kurias reikia nutempti į tinkamą vietą (remiantis Bėgos savaitės modeliu);
  • Dunduliuko skaidrėje siūloma ant pateiktos figūros sudėlioti 7 paros detales taip, kaip būtų uždengta visa pateikta (rausva) figūra; galima priminti, kad savaitės dienos eina viena po kitos ir kartojasi; siūloma prisiminti savaitės dienas eilės tvarka;
  • Čiumpos skaidrėje pateikiama užduotis, kurioje siūloma šone esančias savaitės dienų detales (pateikiamas vienoje krūvoje maišyta tvarka) išdėlioti aplink rausvą figūrą taip, kad liestų visas šios figūros kraštines; taip pat savaitės dienos turi būti išdėliotos tinkama tvarka. 

Taip pat siūloma:
  • paskaičiuoti išdėliotų figūrų (Tekšt Plekšt ir Čiumpos skaidrėse) perimetrus, plotus (paros paveiksliukas pateikiamas kaip 7-oje užduotyje dėlioto paros paveikslo atitikmuo; t.y.
         40 min x 36 min = 4 val x  6 val = 24 val;
  • skaičiuojant perimetrus, plotus, mokiniams nurodyti tokį paros kraštinių ilgį, koks būtų priimtinas (pavyzdžiui 4 vnt. x 3 vnt.);
  • užrašyti kiekvienos savaitės dienos pavadinimą pateikiamoje skaidrėje/-ėse su linijomis;
  • suformuluoti ir užrašyti kiekvienos skaidrės užduotį, pavyzdžiui, Bėgos skaidrėje: „Sudėliok savaitės dienas eilės tvarka.“, T. P.: „Imk savaitės dienos kortelę ir padėk į tinkamą vietą.“, Dunduliuko: „Išdėliok iš paros kortelių šią figūrą.“, Čiumpos: „Padėk savaitės dienos kortelę į tinkamiausią vietą.“.

DĖMESIO: labai rekomenduojama nusistatyti programoje tokį mastelį, kad rodytų visą puslapį (programos viršuje pasirinkti: „Rodinys“ --> „Mastelis“ --> „Visas puslapis“).




 Visada laukiami atsiliepimai, pasiūlymai, pageidavimai, kt.
 

3 komentarai:

  1. Interaktyvios lentos, tokios užduotys yra šaunios mokymo priemonės. Apskritai skaitmeninės mokymo priemonės yra vertos didelio dėmesio.

    AtsakytiPanaikinti
  2. ryšius su klientais galima valdyti .su
    HANNA CRM užtikrina gera pardavimų valdymą

    AtsakytiPanaikinti