09 Užduotis, naudojant SMART Notebook programą (dažniausiai dirbant su interaktyvia lenta): 1 savaitė.
09 Užduotis skirta tyrinėti savaitės ir paros santykį: kiek ir kokių parų / dienų sudaro 1 savaitę.
Siūloma sudėlioti 1 savaitę iš detalių po 1 parą / dieną:
Taip pat siūloma:
DĖMESIO: labai rekomenduojama nusistatyti programoje tokį mastelį, kad rodytų visą puslapį (programos viršuje pasirinkti: „Rodinys“ --> „Mastelis“ --> „Visas puslapis“).
Siūloma sudėlioti 1 savaitę iš detalių po 1 parą / dieną:
- Bėgos skaidrėje siūloma aptarti, kas yra savaitė, kiek parų ją sudaro, kokios tai dienos (pirmadienis, antradienis, t.t., darbo dienos, savaitgalis), kuri savaitės diena - pirma, kokia savaitės diena eina po sekmadienio ir pan.; šone pateiktus dienų (parų) paveiksliukus galima nutempti į tinkamą vietą (pavyzdžiui, pirmadienio paveikslėlį - į pirmos darbo dienos vietą);
- Tekšt Plekšt skaidrėje siūloma prisiminti savaitės dienų eiliškumą: šone viena ant kitos pateikiamos maišyto eiliškumo savaitės dienos (paveiksliukai), kurias reikia nutempti į tinkamą vietą (remiantis Bėgos savaitės modeliu);
- Dunduliuko skaidrėje siūloma ant pateiktos figūros sudėlioti 7 paros detales taip, kaip būtų uždengta visa pateikta (rausva) figūra; galima priminti, kad savaitės dienos eina viena po kitos ir kartojasi; siūloma prisiminti savaitės dienas eilės tvarka;
- Čiumpos skaidrėje pateikiama užduotis, kurioje siūloma šone esančias savaitės dienų detales (pateikiamas vienoje krūvoje maišyta tvarka) išdėlioti aplink rausvą figūrą taip, kad liestų visas šios figūros kraštines; taip pat savaitės dienos turi būti išdėliotos tinkama tvarka.
Taip pat siūloma:
- paskaičiuoti išdėliotų figūrų (Tekšt Plekšt ir Čiumpos skaidrėse) perimetrus, plotus (paros paveiksliukas pateikiamas kaip 7-oje užduotyje dėlioto paros paveikslo atitikmuo; t.y.
- skaičiuojant perimetrus, plotus, mokiniams nurodyti tokį paros kraštinių ilgį, koks būtų priimtinas (pavyzdžiui 4 vnt. x 3 vnt.);
- užrašyti kiekvienos savaitės dienos pavadinimą pateikiamoje skaidrėje/-ėse su linijomis;
- suformuluoti ir užrašyti kiekvienos skaidrės užduotį, pavyzdžiui, Bėgos skaidrėje: „Sudėliok savaitės dienas eilės tvarka.“, T. P.: „Imk savaitės dienos kortelę ir padėk į tinkamą vietą.“, Dunduliuko: „Išdėliok iš paros kortelių šią figūrą.“, Čiumpos: „Padėk savaitės dienos kortelę į tinkamiausią vietą.“.
DĖMESIO: labai rekomenduojama nusistatyti programoje tokį mastelį, kad rodytų visą puslapį (programos viršuje pasirinkti: „Rodinys“ --> „Mastelis“ --> „Visas puslapis“).
Visada laukiami atsiliepimai, pasiūlymai, pageidavimai, kt.
Interaktyvios lentos, tokios užduotys yra šaunios mokymo priemonės. Apskritai skaitmeninės mokymo priemonės yra vertos didelio dėmesio.
AtsakytiPanaikintiSutinku :)!
AtsakytiPanaikintiryšius su klientais galima valdyti .su
AtsakytiPanaikintiHANNA CRM užtikrina gera pardavimų valdymą